Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-06-20 20:44:12

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Efekt jojo

Pomocy!!!sad tragedia... w ciagu ostatnich 2 lat bylam na 1 fazie SB okolo 3-4 razy, ostatnio przez pierwsze 2 tygodnie marca, z 2 faza bylo gorzej. Przez pierwsze tygonie bylo dobrze, ale pozniej pojawily sie duze stresy i dodatkowe 5kg... tragedia! co robic? chce natychmiast na 1 faze, ale nie wiem, jak to dalej bedzie... co robic? poradzcie...

Offline

 

#2 2009-06-20 21:06:11

karmen
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 186
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

dreams come true
spokojnie, zawsze mogło być gorzej!!! nie zastanawiaj się dłużej, jeśli jestes gotowa na rozpoczęcie diety to najlepiej juz!!!! Ja tez troche pofolgowalam ostatnio, jednak szczescie w nieszczesciu dodatkowych kg nie bylo. Tak czy inaczej do fazy 1 podchodze po raz 4. dzis juz 6 dzien za mna. Waga poszla troszke w dól, ale czekam na wiecej. Jak to dziewczyny mówily, nie ma sensu tak sie katowac i szokowac organizm. Wskakuj na 1 faze i glowa do gory. Bedze dobrze. Musisz byc tylko gotowa. Moje jedno podejscie  (w lutym o ile dobrze pamietam) skonczylo sie klapa bo nie bylam na to gotowa. teraz jestem i dietkuje dzilenie i grzecznie. Czekam na Ciebie smilesmilesmilesmile


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=40254d68ecc70aca7.png

Offline

 

#3 2009-06-21 00:20:59

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

ja mam JOJO 25 kg i zaczynam I faze po raz 2. Z tego co piszecie chyba można wnioskowac ze nawet z jojo na sb, na I fazie sie chudnie:) pocieszające, zwlaszcza ze po tylu probach walki z powracającymi kilosami


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#4 2009-06-21 01:34:27

karmen
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 186
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

kykaszanka 3mam kciuki!!!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=40254d68ecc70aca7.png

Offline

 

#5 2009-06-21 10:40:48

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

Dzięki:)
Przyznam, że się boje, bo wiem jak dzałają na mnie nieskutkujące diety a ja mam juz dosc kolejnych nadprogramowych jojo-kilogramow. Obiecałam sobie, ze postaram się z całych sił. Bo jak to nie pomoze to ja juz nie widze rozwiązania.


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#6 2009-06-21 11:50:30

Anya
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-11
Posty: 71
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

Dziewczynki jestescie dzielne. Trzymam kciuki. Ja też zrzucan jojo-kg. Powodzenia


I faza od 10.05.2010 r. do 23.05.2010 r. (-4,6 kg)
II faza od 24.05.2010 r.
http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3slimak.png_74_69.4_54.png

Offline

 

#7 2009-06-21 21:12:48

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

dziekuje bardzo! zabieram sie za siebie, choc nie mam juz do siebie cierpliwosci...
Kykaszanka i wszystkie wojowniczki - POWODZENIA! trzymajmy sie razem!:***

Offline

 

#8 2009-06-21 22:23:40

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

drams come true a ty już zaczelas pierwsza faze?smile


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#9 2009-06-22 15:35:53

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

jutro pierwszy dzien! a jak jest z toba kykaszanko?

Offline

 

#10 2009-06-22 17:09:48

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

ja mam dzisiaj pierwszy dzień i jest OK:) Mam sporo zajęć wiec nie ma czasu na "Ludożerka chce cukierka" a glód raczej nie doskwiera. Trzymam kciuki za Twój początek! zobaczysz, zrzucime razem wszystkie zbedne wałeczki!


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#11 2009-06-25 13:38:09

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

... gdzies w sieci przeczytalam, ze powtarzajace sie jojo moze wplynac na szybsza smierc!
nie ma zartow!wink nigdy wiecej!!!

Offline

 

#12 2009-06-25 15:12:45

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

ja tez mam nadzieje ze teraz WIELKI POWROT do przyzwoitej wagi i nigdy więcej!! stwierdzalm dzisiaj ze dobrą metoda na kontrole jest zakladanie jakis opiętych spodni co jakis czas. No, ja przed tamtymi wakacjami sie w takie wciskalam a przed tymi mieszczą mi sie w nich tylko łydki:P

a jak ci idzie dieta dreams come true? ja na razie sie nie waze i cały czas wbijam sobie do głowy ze po JOJO kilogramy moga wolniej spadać. Ale jest smacznie i po 3 dniu znow mam energie smile


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#13 2009-06-25 18:09:58

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

dobre, sprobuje triku ze spodniami:) u mnie dzis drugi dzien i jest bardzo dobrze. Dzis gotowalam dla calej rodziny PIERWSZOFAZOWO i wszystkim bardzo smakowalo! nawet deserek sie udal - ta dieta jest genialna!
masz racje kykaszanko, po jojo kilogromy znikna ani sie obejrzymy! tym razem BEZPOWROTNIE!!!smile))

Offline

 

#14 2009-06-25 22:41:34

kykaszanka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 561
Reputacja :   10 

Re: Efekt jojo

ja mam 4 dzien i juz zaliczylam pierwszy grzeszek;/ ale jutro wstaje nowy dzien.  powodzenie i koniecznie dawaj znac co u ciebie i ile kilo juz pozegnalas na zawsze;)


http://tickers.myfitnesspal.com/ticker/show/23/3343/233343.png
Created by MyFitnessPal.com - Easy Calorie Counting

Offline

 

#15 2009-06-25 23:35:08

dreams come true
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-26
Posty: 204
Reputacja :   

Re: Efekt jojo

jak narazie powiedzialam do widzenia trzem dkg - zawsze cos!smile
nie grzesz, nie grzez, tylko dopinguj!!!smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii