Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

  • Index
  •  » II faza
  •  » Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

#16 2007-01-18 08:25:32

wanilia
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 1136
Reputacja :   21 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

dziewczynki a czy mozna jesc chlebek ryzowy??


http://www.fit.pl/kalkulatory/straznik_wagi/67/70/60/obrazek_02.png/tlo_10.png

Offline

 

#17 2007-01-18 08:49:11

asik
Moderator
Zarejestrowany: 2007-01-12
Posty: 4560
Reputacja :   150 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Oj teraz widzę, że mój post miał iść w wątku co dodajemy na II fazie, a poszedł tutaj:(


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3general.png_78_64.8_62.png
Wzrost 170 cm

Offline

 

#18 2007-01-18 14:53:38

sunlight
Moderator
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 688
Reputacja :   23 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Asik, nic sie nie stało przeciez, zreszta Blue moze go spokojnie przeniesc smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/3pony.png_monster.png_63_56.2_50.png

Offline

 

#19 2007-01-18 16:37:12

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

18.01.2007
płatki fitness z mlekiem
2 oponki hmm
jedna salaterka galaretki
wsio
może później będzie malibu z mlekiem (aż mi slinka cieknie big_smile)


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#20 2007-01-18 19:07:11

mango
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-28
Posty: 868
Reputacja :   24 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

A u mnie dzis nastepujace jedzonko:

owsianka z jablkiem
serek i jajko na twardo
piers z kurczaka z kalafiorem i brokulami
len i jajko
placki serowe i kilka malych marchewek


http://straznik.dieta.pl/show.php/kwiatuszki.png_3slimak.png_70_59_59.png

Offline

 

#21 2007-01-18 22:13:11

sunlight
Moderator
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 688
Reputacja :   23 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

U mnie sporo hmm

płatki z otrab i otreby przenne z jogurtem jogobella bez cukru
kawa z mlekiem
kromka chleba ciemnego z plastrem sera i szyneczki
serek wiejski
dwa michałki i  jedna delicja
kawa z mlekiem
kakao
trzy garstki musli z otrebami
ogórek kiszony, taki malutki


http://straznik.dieta.pl/show.php/3pony.png_monster.png_63_56.2_50.png

Offline

 

#22 2007-01-18 22:58:16

madzik_
Superekspert
Zarejestrowany: 2007-01-02
Posty: 1502
Reputacja :   27 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

ale macie pyszne jedzonko:) mniammmmm
ja jeszcze do niedzieli i od poniedziałku 2 faza:D tylko pilnujcie żeby nie przecholowała każda z nas


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=9699550e716af2251.png
start 16.03.2015 smile na początek oczyszczenie Dieta Dąbrowskiej ale już czekam na I fazę SB !!

Offline

 

#23 2007-01-18 23:20:26

mango
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-28
Posty: 868
Reputacja :   24 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Sunlight a gdzie sa warzywka w Twoim menu?? Wiem sama, ze latwo przecholowac z weglami. To kusi, tamto neci i jak nie ma sztywnych regul jak w I fazie, ze nie wolno to na byle co sie mozna skusic. Ja tez dzis juz prawie mialam chlebek w reku ale odstawilam go z powrotem. Ty tez dasz rade, nowa nie jestes i na II fazie juz bylas, wiec jutro prosze byc grzeczna wink

Ja zamieniam moje placki serowe na budyn SB. Taka mala nagroda za dzisiejszy spinning smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/kwiatuszki.png_3slimak.png_70_59_59.png

Offline

 

#24 2007-01-19 09:58:22

sunlight
Moderator
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 688
Reputacja :   23 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Oj wiem wiem mango, sama sie przeraziłam jak zobaczyłam ten mój marny jadłospis. Dzisiaj juz tylko kromeczka chleba na sniadanie, zreszta juz zjedzona a wieczorem jabłko. Wczoraj nie napisałam o pół pomarańczy i o jabłku, wiec dodaje je do mojego wczorajszego menu.

Dzis postanowiłam byc grzeczna, ale ja nie mam w domu nic takiego co mogłabym zjesc , hmm chyba czas na zakupy .Wybiore sie chyba po jakies brokuły mrozone.


http://straznik.dieta.pl/show.php/3pony.png_monster.png_63_56.2_50.png

Offline

 

#25 2007-01-19 17:57:53

mango
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-28
Posty: 868
Reputacja :   24 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

No to sie ciesze, bo wiesz teraz w okresie zimowym organizm musie miec jakies witaminki.
A dzis u mnie:
jajecznica z polowa awokado i leczo
siemi lniane
pizza smile
jogurt naturalny zmiksowany z swiezymi truskawkami
a co do kolacji to jeszce nie wiem
No i kilka orzechow wloskich. Ratuja mnie przed innymi niebezpieczenstwami SB.


http://straznik.dieta.pl/show.php/kwiatuszki.png_3slimak.png_70_59_59.png

Offline

 

#26 2007-01-19 19:02:22

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Ok więc ja dzisiaj
śniadanie : 2 razowe do tego sereczek i wędlinka czyli kanapki przywilej zafy 2 big_smile
przekąska plasterek schabu
obiad pycha ryba z syrówką
przekąska znowu 2 plasterki schabu
kolacja plaster zółtego ze schabem i jedną oliwką
może jeszcze skusi mnie kakao smile


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#27 2007-01-19 21:32:00

sunlight
Moderator
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 688
Reputacja :   23 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

U mnie dzis:

Sniadanie: kromeczka chleba razowego z plasterkiem szynki i plastrem sera zółtego, jak zawsze na ciepło
kawa z mlekiem
Obiad:pół serka wiejskiego(druga połowa na spodniach i na podłodze  tongue )
pół fileta rybnego
Przekąska: kawa z mlekiem i pół grejpfruta
Kolacja: omlet z trzech jajek ala kebab, w srodku szyneczka, ser zółty z fetą,mieszanka pomidorka z pekinką, łyzka majonezu z jogurtem naturalnym.( Napchałam sie tongue )

teraz czerwona , pozniej kakao albo len.

Lepiej dzisiaj?


http://straznik.dieta.pl/show.php/3pony.png_monster.png_63_56.2_50.png

Offline

 

#28 2007-01-19 23:53:22

mango
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-28
Posty: 868
Reputacja :   24 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Lepiej lepiej Sunlight. Dzisiaj masz wszystko czego Twoj organizm potrzebuje. Brawo!!!


http://straznik.dieta.pl/show.php/kwiatuszki.png_3slimak.png_70_59_59.png

Offline

 

#29 2007-01-21 00:40:04

mango
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-28
Posty: 868
Reputacja :   24 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

29 styczen 2007

otreby z mlekiem i bananem
troche galaretki i serek
losos z kalafiorem i serek wiejski
siemie lniane
pizza

a ze dzis mam okres i mnie nosi to zrobilam sobie jeszcze truskawki z jogurtem naturalnym. A nosi mnie porzadnie, wiec wybralam mniejsze zlo.


http://straznik.dieta.pl/show.php/kwiatuszki.png_3slimak.png_70_59_59.png

Offline

 

#30 2007-01-21 12:51:01

karolina478
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2007-01-19
Posty: 664
Reputacja :   14 

Re: Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

No i zgrzeszylam 3 kawalkami przepysznego jablecznika u babci smile no ale jaki byl dobry..


http://straznik.dieta.pl/show.php/kropeczki.png_3nochal.png_66_60_57.png

Offline

 
  • Index
  •  » II faza
  •  » Rachunek sumienia a raczej żoładka czyli krok 2 :)

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii