Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#31 2007-02-17 13:15:10

karolina478
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2007-01-19
Posty: 664
Reputacja :   14 

Re: Luty 2007

Clauduś u mnie tez zmora jest brzuch:( I na dodatek ciezko mi sie go pozbyc sad


http://straznik.dieta.pl/show.php/kropeczki.png_3nochal.png_66_60_57.png

Offline

 

#32 2007-02-18 11:08:03

mikka_89
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2007-02-10
Posty: 350
Reputacja :   

Re: Luty 2007

no ja po tygodniu 0,5 kg mniej smile to juz cos zważając na moje grzeszki smile nie martwcie się ja tez mam niezłą oponkę na brzuszku i mam ochotę się jej pozbyć tongue


http://www.fit.pl/kalkulatory/straznik_wagi/63/67/59/obrazek_16.png/tlo_02.png

something about mikka: http://siostramojejsiostryczylicalaja.blog.onet.pl/
gg: 7513182

Offline

 

#33 2007-02-18 18:23:36

Vanessa777
Nowy uczestnik
Od: olsztyn
Zarejestrowany: 2007-01-14
Posty: 20
Reputacja :   

Re: Luty 2007

Wiecie co dajcie mi kopa w dupsko cholera
Nie wiem co sie stało pojechałam do domu na tydzień heh nawet dłużej
dodatkowo wróciłam do tebletek hormonalnych i wróciło mi jakies 2kg i nie wiem od czego bo starałam sie jesc naprawde sumiennie i bezgrzesznie a mimo to stało się.
Przykro mi ze potrafie utrzymać wagi....., ale wszyscy maja ten problem niestety
jutro przestawiam straznika  sad(((((((((((((((((( ale dam rade,jescze raz cholera juz nigdzie sie nie ruszam


http://straznik.dieta.pl/show.php/flower2.png_1gruby.png_59_57_50.png

Offline

 

#34 2007-02-19 11:29:42

madzik_
Superekspert
Zarejestrowany: 2007-01-02
Posty: 1502
Reputacja :   27 

Re: Luty 2007

Vanessa stało sie trudno sad musisz starrtować znowu !


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=9699550e716af2251.png
start 16.03.2015 smile na początek oczyszczenie Dieta Dąbrowskiej ale już czekam na I fazę SB !!

Offline

 

#35 2007-02-20 16:17:32

cLAUDUś
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2007-02-17
Posty: 140
Reputacja :   

Re: Luty 2007

powiem wam, że ja po 4 dniach jestem 3 kilo lżejsza tongue Mimo, iż wczoraj zjadłam 2 paczki orzeszków ziemnych nic mi nie przybyło. hah a sądzę że pojutrze lub za 2 dni będzie jeszcze jeden kilogram mniej ;] Kosmicznie szybko chudnę na tej diecie. Mam zamiar na 1 fazie dojść do 60 smile Wysoko stawiam poprzeczkę tongue


Join me in the Phentramin support group!http://www.phenforum.com/ticker/img,55,84,0,kg,62,62,53,/weight.png

Offline

 

#36 2007-02-20 18:14:38

wanilia
Superekspert
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 1136
Reputacja :   21 

Re: Luty 2007

o kurcze ale tempo :d


http://www.fit.pl/kalkulatory/straznik_wagi/67/70/60/obrazek_02.png/tlo_10.png

Offline

 

#37 2007-02-20 23:27:21

sunlight
Moderator
Zarejestrowany: 2006-12-29
Posty: 688
Reputacja :   23 

Re: Luty 2007

Claudus oj uważaj nie spiesz sie tak, nie jest mozliwe schudniecie az tyle w 4 dni kochana, to raczej bedzie woda, kurcze sama nie wiem ale to jest jakies 21 000 kalori straconych albo nie dostarczonych, te 3 kilo.
A nawet jak masz 2500 zapotrzebowanie na dzien to nie jedzac nic 4 dni masz ubytek 10 000 wiec jakos 1,5 kg. Jak ciwiczyc to wiecej, ale Ty przeciez cos jesz. Trzymam kciuki za Ciebie i za Twoja dietke, ale nie rozpedzaj sie tak bo jak bedziesz a szybko szła do przodu to mozesz tez szybko dietke skonczyc. Lepiej powoli.Pozniej bedziesz jadła malutko i waga przestanie spadac albo przy małych porcjach pojdzie nawet w góre.


http://straznik.dieta.pl/show.php/3pony.png_monster.png_63_56.2_50.png

Offline

 

#38 2007-02-21 09:41:39

cLAUDUś
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2007-02-17
Posty: 140
Reputacja :   

Re: Luty 2007

Hmm ale ja nie jem malutko, ja jem tle, żebym nie była głodna, na początku tylko mi tak leci potem juz jest walka o każdy kilogram niestety.


Join me in the Phentramin support group!http://www.phenforum.com/ticker/img,55,84,0,kg,62,62,53,/weight.png

Offline

 

#39 2007-02-21 22:08:46

Aqula
Moderator
Zarejestrowany: 2007-02-19
Posty: 759
Reputacja :   19 

Re: Luty 2007

Wazona 2 dni temu na bardzo podejrzanej wadze mialam 79 kg (przy wzroscie 173). Bylam pewna, ze waga dodaje 5 kg, ale po przeprowadzeniu testu na znajomych, okazalo sie, ze chyba nie. Nastepne wazenie po tygodniu dietki.
Bylam juz kiedys na SB, schodlam 5 kg w pierwsze 2 tyg. Potem kolejne kilka. A potem waga nawet nie drgala przez dlugi czas, ale znajomi wciaz mowili, ze chudne. I rzeczywiscie, mimo ze nie bylo zmiany na wadze, ja wchodzilam w coraz mniejsze ubranka smile
Za drugim razem na SB nie szlo mi tak gladko. Teraz trzecie podejscie... zobaczymy...


[

Offline

 

#40 2007-02-21 22:14:53

cLAUDUś
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2007-02-17
Posty: 140
Reputacja :   

Re: Luty 2007

Aqula  ! 3mam kciuki, że i tym razem będzie dobrze ! Mialam taka sama wyjsciowa ilosc kg  do zrzucenia smile

Ostatnio edytowany przez cLAUDUś (2007-02-21 22:15:32)


Join me in the Phentramin support group!http://www.phenforum.com/ticker/img,55,84,0,kg,62,62,53,/weight.png

Offline

 

#41 2007-02-22 08:55:54

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Re: Luty 2007

Mija tydzień tutaj. na wadze  68.4 ale wczoraj było 68 równe.
Więc po tygodniu - 1.3 -  myślę że dobrze.


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#42 2007-02-22 09:41:56

asik
Moderator
Zarejestrowany: 2007-01-12
Posty: 4560
Reputacja :   150 

Re: Luty 2007

Blue, - 1,3 na tydzień na II fazie to świetny wynik! U mnie wolniej schodzi, ale jednak w dół smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3general.png_78_64.8_62.png
Wzrost 170 cm

Offline

 

#43 2007-02-22 09:48:50

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Re: Luty 2007

Myślę że to tylko stres i nowe otoczenie ale mam nadzieje że będzie tak dalej. Marzy mi się żeby jechać na święta do domku z wagą 65 ale wątpie że to możliwe... A później na wakacje z 62 lub 60 to dopiero bylby sukces big_smile


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#44 2007-02-22 09:52:33

asik
Moderator
Zarejestrowany: 2007-01-12
Posty: 4560
Reputacja :   150 

Re: Luty 2007

Wszystko możliwe Blue, tylko się nie głodz kochana smile Ja bym chciała na wakacje mieć te 65 kg to już bym się bardzo cieszyła.


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3general.png_78_64.8_62.png
Wzrost 170 cm

Offline

 

#45 2007-02-22 11:37:34

madzik_
Superekspert
Zarejestrowany: 2007-01-02
Posty: 1502
Reputacja :   27 

Re: Luty 2007

No u mnie na wadze nadal zadnego spadku nie widać ale ubranka coraz mniej opięte big_smile


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=9699550e716af2251.png
start 16.03.2015 smile na początek oczyszczenie Dieta Dąbrowskiej ale już czekam na I fazę SB !!

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii