Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#1 2008-04-20 10:36:23

MikUsia
Plażowicz 1. poziomu
Zarejestrowany: 2008-04-18
Posty: 52
Reputacja :   

Hejcia wszystkim :)

Nazywam sie Dominika ;p 5 dni temu zaczełam stosować dietę SB i jestem nią zachwycona ponieważ schudłam już 5 kg ! smile przed dietą ważyłam 75 kg natomiast teraz juz 70 big_smile sama sie nie spodziewałam ze to tak szybko pomoże... no ale mój cel to schudnać jeszcze 10... ciekawe czy sie uda? bede sie starac big_smile najbardziej mnie wkurza mama bo jak nie chce teraz zjesc obiadu to od razu sie drze hmm ale i tak nie jem wink musze jeszcze wytrzymac te 2 tygodnie. Pozdrawiam ;* buziaczki big_smile


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=92264bcea84118971.png

Offline

 

#2 2008-04-20 10:54:45

MikUsia
Plażowicz 1. poziomu
Zarejestrowany: 2008-04-18
Posty: 52
Reputacja :   

Re: Hejcia wszystkim :)

mam pytanko do Was... smile mozna jeść ser feta ? czy nie za bardzo sad bo moja mama zrobiła dzisiaj taką sałatke no i nie wiem czy moge sobie pozwolic na nią ? smile


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=92264bcea84118971.png

Offline

 

#3 2008-04-20 11:22:35

czarna
Moderator
Zarejestrowany: 2007-02-17
Posty: 3267
Reputacja :   158 

Re: Hejcia wszystkim :)

MikUsia Witaj na forum!!!

Widze ze dietkowanie bardzo ladnie Ci idzie!! Piekny efekt -5kilo!!! Gratuluje!!!!
Fete mozesz zjesc!!!!
Zapraszam tez na pogaduszki do watku kto zaczyna tam piszemynajwiecej i nie tylko o dietce ale tak o naszym zyciu codziennym!!!

Pozdrawiam!!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=43175264947466641.png
165cm

Offline

 

#4 2008-04-20 16:48:10

Asieczka
Administrator
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 2868
Reputacja :   80 

Re: Hejcia wszystkim :)

Mikusia witaj na forum. A napisz ile masz wzrostu i lat jeśli możesz. Bo po zdjęciach, które obejrzałam w galerii widzę, że Ty wcale nie wyglądasz na tyle kilogramów ile piszesz że masz i ciekawi mnie Twój wzrost. I mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że SB to nie tylko odchudzanie ale też zmiana sposobu odżywiania. I składa się ona z 3 faz.

Ostatnio edytowany przez Asieczka (2008-04-20 16:49:53)


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=87784fc329c609a79.png
Start 23.02.2012
Wzrost 162cm.

Offline

 

#5 2008-04-20 18:24:30

MikUsia
Plażowicz 1. poziomu
Zarejestrowany: 2008-04-18
Posty: 52
Reputacja :   

Re: Hejcia wszystkim :)

Mam 15 lat... i 168 cm wzrostu wink dzieki Asieczka za pocieszenie ale ja chce scudnać! Musze... smile zbliża sie lato no i jak bede wygaldac? jak jakis pasztet hmm wiec musze zrzucić jeszcze przynajmiej 10 kg wink


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=92264bcea84118971.png

Offline

 

#6 2008-04-21 00:36:06

Vanja
Plażowicz 3. poziomu
Od: Kearny,New Jersey,USA
Zarejestrowany: 2008-04-08
Posty: 100
Reputacja :   

Re: Hejcia wszystkim :)

Witaj smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/koniczynki.png_motylus.png_64_64_51.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii