Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#16 2008-08-04 11:11:07

swiosteczek
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 62
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

estra dzieki dziewczynki a ja myslalam ze trzeba sie logowac na dieta.pl extra to tez juz mam swojego starznika;)


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3misio.png_108_103_70.png

Offline

 

#17 2008-08-04 15:33:48

southbeach
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-05-20
Posty: 1005
Reputacja :   15 

Re: Sierpien 2008

almar812  gratulacje smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/1stars.png_hop.png_68_68_60.png

Offline

 

#18 2008-08-04 15:58:59

skibka
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 88
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

Pochwale sie w takim razie i ja big_smile bo musze przyznac ze jestem calkiem dumna, ze daje rade smile
Dietkowanie i codzienna silownia sie oplacila - w 2 tygodnie stracilam 6,5... choc pewnie byloby wiecej gdyby nie pewne czekoladowe ciasto... no, ale bylo - minelo.  Teraz jeszcze dodatkowy tydzien I fazy...


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=39964d62b66d09716.png

Offline

 

#19 2008-08-04 16:24:50

swiosteczek
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 62
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

no to rozumiem skibka ze mimo malych grzeszkow schudlas super!!!!! gartuluje;)


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3misio.png_108_103_70.png

Offline

 

#20 2008-08-04 20:27:50

southbeach
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-05-20
Posty: 1005
Reputacja :   15 

Re: Sierpien 2008

skibka jesteś wielka...tylko pilnuj się na II fazie smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/1stars.png_hop.png_68_68_60.png

Offline

 

#21 2008-08-05 00:15:21

wymarzonakobieta
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 3042
Reputacja :   33 

Re: Sierpien 2008

skibka - gratulacje ! Pięknie już schudłaś !!!
Oby tak dalej !!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=518852d09bdab9191.png
                                                                                                   wzrost 158 cm
Na I fazie od 7 listopada 2013.

Offline

 

#22 2008-08-05 10:25:50

skibka
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-16
Posty: 88
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

Dzieki dziewczynki, dzieki ! big_smile Nic tak nie poprawia humoru z rana jak zajrzec tu, hehe.

Wlasnie, niedlugo II faza i pewnie znow was bede zameczac pytaniami o szczegoly, hehe.

Pzdr


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=39964d62b66d09716.png

Offline

 

#23 2008-08-05 10:33:31

southbeach
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-05-20
Posty: 1005
Reputacja :   15 

Re: Sierpien 2008

A zamęczaj smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/1stars.png_hop.png_68_68_60.png

Offline

 

#24 2008-08-06 01:14:37

wymarzonakobieta
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 3042
Reputacja :   33 

Re: Sierpien 2008

A ja na początku II fazy jestem i znowu 0,5kg w dół !!! Jestem już na półmetku !!!
Kocham dietkować !!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=518852d09bdab9191.png
                                                                                                   wzrost 158 cm
Na I fazie od 7 listopada 2013.

Offline

 

#25 2008-08-06 11:22:54

swiosteczek
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 62
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

nareszcie ruszylo troszke to dopiero 6 dzien a ja sluchlam juz 3 kg;) malo tego namowilam an diete mojego ukochanego;) wiec teraz bedzie nam latwiej;)


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3misio.png_108_103_70.png

Offline

 

#26 2008-08-06 11:36:28

littlefinger
Plażowicz ekspert
Od: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-03-11
Posty: 581
Reputacja :   22 

Re: Sierpien 2008

Swiosteczek gratulacje. W ciągu 6 dni 3kg, świetny wynik. Trzymaj tak dalej. Dobrze, że ukochany też przeszedł na dietę, razem będzie Wam łatwiej.


Dietę zaczęłam: 28.02.2008r.
http://straznik.dieta.pl/show.php/lapki.png_3doger.png_76_59,6_57.png
Wzrost: 162cm.

Offline

 

#27 2008-08-06 11:37:30

almar812
Plażowicz ekspert
Od: UK
Zarejestrowany: 2008-07-27
Posty: 256
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

kurka a u mnie 0.5 w gore ale po przeczytaniu sporo postow wiem ze to przez ``te dni`` ktore sie zblizaja:(((( wiec narazie nie bede sie wazyc zeby sie nie denerwowac.sprawdze wage dopiero ``po``.

Ostatnio edytowany przez almar812 (2008-08-06 11:38:33)


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=94844a6b210c1e5e0.png

Offline

 

#28 2008-08-06 11:48:01

swiosteczek
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 62
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

almar812 wiecej cierpliwosci te dni mina a waga wtedy spadnie 2 razy szybciej bo teraz to ta cholerna woda weic nie masz sie co przejmowac,dietka swoje robi,wink


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3misio.png_108_103_70.png

Offline

 

#29 2008-08-06 11:48:12

southbeach
Superekspert
Zarejestrowany: 2008-05-20
Posty: 1005
Reputacja :   15 

Re: Sierpien 2008

swiosteczek gratulacje smile

almar812  nie przejmuj się, to tylko woda smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/1stars.png_hop.png_68_68_60.png

Offline

 

#30 2008-08-08 12:20:43

marrrta
Plażowicz 3. poziomu
Zarejestrowany: 2008-07-25
Posty: 109
Reputacja :   

Re: Sierpien 2008

yes yes yes! nareszcie ruszylo! 1 kg w dol:))))

do wszystkich dziewczyn czekajacych na okres i na spadek wagi: nic sie nie bojcie!!! jak tylko przyjdzie jedno, to zaraz i drugie. u mnie waga stala ze 2 tygodnie, dostalam okres we wtorek wieczorem i juz 1kg mniej! jupi!


http://www.fit.pl/kalkulatory/straznik_wagi/71/75/65/obrazek_04.png/tlo_02.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii