Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#16 2007-06-15 14:50:10

Karolina
Superekspert
Zarejestrowany: 2007-05-06
Posty: 825
Reputacja :   30 

Re: Witam wszystkich :-)

3,5 kilo to mało?


http://www.fit.pl/kalkulatory/straznik_wagi/59.9/65.6/55/obrazek_03.png/tlo_02.png165cm

Offline

 

#17 2007-06-15 17:48:02

migdał
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 87519
Reputacja :   362 

Re: Witam wszystkich :-)

Według mnie 3,5 to rewelacyjny wynik...więc nie wiem, skąd to tylko.....Jeśli z porównywania z koelżanką no to cóż.....każdy jest inny...Jak ktoś ma z czego to chudnie bardzo szybko....ale tak czy siak 3,5 to jest moim zdaniem bardzo fajny rezultat


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=32314b90f8ec4567f.png   174 cm
I raz: - 23,4 kg 84,4 kg -> 61 kg (08.2009-03.2010)
II raz: - 25,5 kg 86,5 kg -> 61 kg ( 10.2011- 06.2012)
Impossible is nothing big_smile

Offline

 

#18 2007-06-15 19:23:00

asik
Moderator
Zarejestrowany: 2007-01-12
Posty: 4560
Reputacja :   150 

Re: Witam wszystkich :-)

Moim zdaneim 3,5 kg to jest super rezultat smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3general.png_78_64.8_62.png
Wzrost 170 cm

Offline

 

#19 2007-06-19 08:57:19

Jasti
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 14
Reputacja :   

Re: Witam wszystkich :-)

Serio? Zauważcie, że to znacznie przedłużona I faza. Ale dziękuję Wam! :-)
A odnośnie porównania, to sęk w tym, że to ja mam więcej do zrzucania niż koleżanka miała, a to z niej więcej poleciało buu... Ale wiem przecież, że każdy jest inny, a ja, stara krowa, zachowałam się dziecinnie ;-) Jak czytałam ile Wy tu schudłyście coniektóre to mnie w pierwszej chwili taki żal ogarnął. Teraz jestem wściekła, bo przez weekend kilogram wrócił, trochę alkoholu na panieńskim, obiadek u teściowej i i proszę. Do bani z tym wszystkim. Żeby przez całe życie musieć się odchudzać :-(((


Phentramin support group!http://www.phenforum.com/ticker/img,38,70,0,kg,74.4,71,64,/weight.png

Offline

 

#20 2007-06-19 10:44:26

Jasmin
Moderator
Od: Sopot/malbork
Zarejestrowany: 2007-02-28
Posty: 879
Reputacja :   24 

Re: Witam wszystkich :-)

jasti niestety tak jest. ja sie nie odchudzam juz, ale uwazac musze do konca zycia, bo latwo moga wrocic. jak  sobie pofolguje to przez nastepne dni sie musze trzymac. SB jest na cale zycie, ale nie lam sie. idzie sie przyzwyczaic. a i jak sie pokocha swoje nowe, chudsze cialo to az sie chce o nie dbac  smile


Join me in the Phentramin support group!http://www.phenforum.com/ticker/img,46,73,0,kg,64,62,59,/weight.png

Offline

 

#21 2007-06-19 11:36:29

Alexxia
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2007-06-15
Posty: 5
Reputacja :   

Re: Witam wszystkich :-)

Witam i ja zaczynam - mam 29 lat 167 cm i ważę obecnie 70,5. Moj cel to ok 60 kg. Tyle ważylam przed ślubem. Potem niestety łakomstwo - pączuszki na sniadanie, fast foody i późnie jedzenie związane późnym powrotem z pracy. Drugie 5 kg to ciąża.
Strasznie cięzko się zmobilizować będąc ciągle zajęta przy dzidziusiu. Cięzko jest równeiz funkcjonowac gdy idzie sie na imieniny, wesela, koleżanki wyciągaja na pogaduch do baru.

No zobaczymy!


http://www.3fatchicks.net/img/bar013/bee01/kg/72/59/70/.png

Offline

 

#22 2007-06-19 11:52:07

babinka
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 24
Reputacja :   

Re: Witam wszystkich :-)

Witaj Jasti, wedlug mnie 3,5 kilo to bardzo dobry wynik.
Czasem jest tak ze wchodzac na wage nie widzi sie zadnych rezultatow....i co rozpacz na calego :-) a najlepsze rezultaty widzi sie po ubraniach...zapiac ulubione dzinsy to jest sukces :-)
a wydaje mi sie ze przy tych 3,5 kilo na pewno twoje ubranka sa luzniejsze....i to sie liczy :-)

pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow


http://straznik.dieta.pl/show.php/balony.png_3oko.png_58_54_50.png

Offline

 

#23 2007-06-19 12:37:27

asik
Moderator
Zarejestrowany: 2007-01-12
Posty: 4560
Reputacja :   150 

Re: Witam wszystkich :-)

Alexxia witaj. Powodzenia na dietce. I nie myśl o tym że to tylko dieta żeby zrzucić parę kilo. To ma być zmiana całego trybu odżywiania. Dobrze jest włączyć sport do dietki i wtedy na pewno będzie super smile


http://straznik.dieta.pl/show.php/eden.png_3general.png_78_64.8_62.png
Wzrost 170 cm

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii