Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#1 2007-06-18 16:17:03

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Coś sprytnego

To samo ale chudsze

Chcesz trochę schudnąć? Jedz to samo co do tej pory. Ale spróbuj to jakoś „odchudzić”.

Jeżeli nie masz dużej nadwagi, wcale nie musisz rezygnować z ulubionych przysmaków. Po prostu postaraj się je „odchudzić” lub zastąpić czymś podobnym, lecz mniej kalorycznym.
Na przykład, jeśli lubisz słodycze, zamiast drożdżówek wybieraj pączki (tak! drożdżówka z lukrem i budyniem może mieć nawet 345 kcal, a mały pączek – 247 kcal). A może nie potrafisz odmówić sobie wędlin? Jedz parówki drobiowe, a nie wieprzowe. Jajka sadzone zastępuj gotowanymi na twardo lub miękko (oszczędzisz co najmniej 35 kcal na sztuce). Zamiast chleba pszennego kupuj razowy. Takie zmiany w jadłospisie są niemal niedostrzegalne, ale jeśli wprowadzisz je na stałe do swojego codziennego menu, szybko osiągniesz wymarzoną sylwetkę.


· Zeskrobuj panierkę albo smaż mięso bez niej.
Kotlet schabowy w panierce ma aż 218 kcal, a bez – około 164. Dlaczego? Bo w bułkę tartą tłuszcz wsiąka łatwiej niż w mięso.

· Posyp spaghetti tylko łyżeczką sera (albo w ogóle z niego zrezygnuj).
Ser jest najbardziej kalorycznym dodatkiem. Sam makaron z sosem pomidorowym nie jest tuczący.

· Nie używaj majonezu do sałatek.
Lepiej przygotuj sos na bazie jogurtu lub oliwy z dodatkiem cytryny .Osączaj tłuszcz z pizzy. Jeśli serwetką wytrzesz tłuszcz z powierzchni 2 kawałków, pozbędziesz się 40 kcal.

· Rozcieńczaj soki.
Duża szklanka soku pomarańczowego to już 112 kcal, a bananowego – aż 198 kcal! Jeśli zmieszasz je pół na pół z wodą, będą o połowę „lżejsze”.

· Zastępuj śmietanę jogurtem.
Jest on ponad o połowę chudszy, a równie dobrze nadaje się zarówno do deserów, jak i do zabielania zup oraz sosów do sałatek.

· Nie przecieraj zup.
Zupa-krem jest zdradliwa. Zjesz mniej, jeśli w zupie znajdą się kawałki warzyw i chudego mięsa.

· Gotuj na parze.
Nawet do pieczenia czy zwykłego gotowania zazwyczaj dodaje się trochę tłuszczu. Do gotowania na parze w ogóle nie musisz go używać.

· Zdejmij lukier z szarlotki.
Bez niego szarlotka jest jednym z najmniej kalorycznych ciast (pod warunkiem, że ma dużo jabłek).

· Zrezygnuj z jogurtów owocowych, bo są dosładzane.
Lepiej wrzuć do jogurtu naturalnego kawałki ulubionych owoców.

· Nie pij kawy ze śmietanką, lecz z chudym mlekiem.
Na jednej porcji możesz oszczędzić aż 29 kcal.

· Podawaj warzywa z wody.
Nie okraszaj ich masłem ani tym bardziej podsmażoną na nim bułką tartą. Jeśli nie lubisz „suchych” jarzyn, polewaj je jogurtem lub sosem winegret.

· Wydrąż bułkę.
Przekrój ją na pół, wyjmij miękki środek i w jego miejsce nałóż warzywa: pomidor, sałatę oraz tartą marchewkę. Dodaj plasterek wędliny, i odchudzona kanapka gotowa!

· Praż kukurydzę w mikrofalówce.
Wtedy nie dodasz do niej w ogóle tłuszczu, więc unikniesz dużej ilości kalorii. Sama kukurydza jest zdrowa i można ją zaliczyć do produktów pełnoziarnistych.

· Smaruj patelnię pędzelkiem.
Jeśli już musisz coś usmażyć, nanieś odrobinę tłuszczu specjalnym pędzlem kuchennym. Dzięki temu kotlety nie będą pływać w tłuszczu.


Vita (11/2005)

http://www.dieta.pl/articles.asp?ID=147


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#2 2007-06-18 16:19:12

blue
Administrator
Zarejestrowany: 2006-12-27
Posty: 5927
Reputacja :   128 

Re: Coś sprytnego

Możesz oszukiwać!

Możesz oszukiwać! Znamy sposoby na to, by jeść i nie przytyć! Do tych małych oszustw namawiamy bez wyrzutów sumienia. Poznaj proste zasady gry. I pamiętaj o nich przy stole. Niczego nie musisz sobie odmawiać. Obejdzie się bez wielkich wyrzeczeń. Poznaj kilka łatwych sposobów na to, by wstać od stołu lekka, w dobrym humorze, bez poczucia winy. O tych sztuczkach warto pamiętać nie tylko w święta.

- Nie wychodź na przyjęcie na czczo:
wypij szklankę chudego mleka. Zawarte w nim białko to znany „oszust” głodu i dlatego zjesz mniej. Możesz też zjeść jabłko: błonnik działa podobnie.

- Ucztę zacznij od niskokalorycznych sałatek i przystawek.
Dzięki temu potem zjesz mniej tłustych potraw.

- Zanim nałożysz cokolwiek na talerz, wypij szklankę wody gazowanej.
Wypełni żołądek i zmniejszy apetyt. Picie wody przyspiesza też metabolizm.

- Możesz też wypić sok pomidorowy z kroplą tabasco.
Ostra papryczka pobudza zakończenia nerwów w jamie ustnej, co pozwala zadowolić się mniejszą porcją.

- Jedz powoli.
W ten sposób szybciej zaspokoisz głód. Po 10 minutach od rozpoczęcia posiłku mózg wyśle do żołądka sygnał: „jestem już syty”.

- Zdejmij lukier z makowca.
Unikniesz co najmniej 100 kcal.

- Jesteś już najedzona, ale stół dalej kusi?
Idź do łazienki umyć zęby. Jeśli nie masz takiej możliwości, ssij miętówkę. Dzięki temu Twój apetyt się zmniejszy.

- Uważaj na kompot z suszu.
Wydawałoby się, że to samo zdrowie. Zawiera jednak sporo kalorii. Szklaneczka napoju może mieć nawet 278 kcal!

- Omijaj tłuszcz.
Dokładnie osącz śledzia z oleju. Z karpia zdejmij panierkę (wsiąka w nią najwięcej tłuszczu).

- Ciocia częstuje kolejną porcją piernika?
Nie odmawiaj, ale podziel się ciastem z mężem.

- Dania nakładaj na mały talerzyk.
Zjesz mniej, bez poczucia, że czegoś sobie odmawiasz.

- Poproś raczej o dokładkę niż o drugiego drinka.
Alkohol to puste kalorie, a dania zawierają witaminy.


Dania zastępcze

zamiast tego...
karp smażony panierowany (porcja 150 g) 255 kcal
śledź w śmietanie (sztuka 45 g) 75 kcal
bigos z okrawkami wędlin i tłustym mięsem (200 g) 240 kcal
makowiec z lukrem (porcja 100 g) 365 kcal
kutia (porcja 200 g) 840 kcal
czekoladki z bombonierki (sztuka – 10 g) 44 kcal

...zjedz to
karp w galarecie (porcja 150 g) 205 kcal
śledź w occie (sztuka 45 g) 48 kcal
kapusta duszona bez mięsa (200 g) 140 kcal
piernik (bez polewy czekoladowej, 100 g) 220 kcal
kisiel żurawinowy (porcja 200 g) 216 kcal kostka czekolady z orzechami (4 g) 24 kcal

EDIPRESSE

http://www.dieta.pl/articles.asp?ID=149


170cm wink
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3misio.png_86_72.6_66.png
nowy start 14 października - nie ma zmiłuj...

Offline

 

#3 2007-07-28 14:48:49

Onsa
Plażowicz 1. poziomu
Zarejestrowany: 2007-07-21
Posty: 41
Reputacja :   

Re: Coś sprytnego

Ja słyszałam,ze dobrym sposobem na opanowanie ataku wilczego głodu jest zjedzenie jabłka (najlepiej) albo innego owocu zawierającego tzw. pektyny. Pod wpływem wody owe zwiazku pecznieja wypełniając żołądek. Na tej samej zasadzie działaja niektóre suplementy diety. I mimo,że nam owoców raczej nie wolno to można od czasu do czasu się uratować. Z dwojga złego,lepsze niewinne jabłko niż zdradliwa czekoladka wink


http://www.3fatchicks.net/img/tulip-bar/bee01/kg/62/50/58/.png
A KYSZ!

Offline

 

#4 2015-03-20 07:03:54

briansteavejj80
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2015-03-20
Posty: 1
Reputacja :   

Re: Coś sprytnego

Jest on ponad o połowę chudszy, a równie dobrze nadaje się zarówno do deserów, jak i do zabielania zup oraz sosów do sałatek.


We are the leading the world in providing best    test-king ccna certification    dumps testking toefl    prep solutions.

Offline

 

#5 2015-03-20 21:13:22

Szaanna
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2015-03-20
Posty: 1
Reputacja :   

Re: Coś sprytnego

Z jabłkiem racja, co samemu łatwo sprawdzić smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii