Dieta South Beach - forum dyskusyjneSouth Beach

Forum dyskusyjne na temat diety south beach (plaż południa).

Nie jesteś zalogowany.

#61 2008-05-15 09:31:16

Asieczka
Administrator
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 2868
Reputacja :   80 

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Myszalinka widzisz najlepiej wytrawne lub półwytrawne myślę - ilość już tylko zależy od Ciebie (ideałem by była 1 lampka). Ale jeśli tego dnia co jest impreza znorbisz sobie jedzonko jak na 1 fazie a na tej imprezie wypijesz trochę wina i nawet zjesz coś niedozwolonego (choć nie namawiam lepiej unikać) to potem z 1 czy 2 dni po imprezie znowu zrobisz sobie 1fazę i powinno być dobrze. Grunt to nie przesadzić bo waga w najlepszym wypadku stanie a w najgorszym może skoczyć w górę.


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=87784fc329c609a79.png
Start 23.02.2012
Wzrost 162cm.

Offline

 

#62 2008-05-15 10:10:07

Myszalinka
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2008-05-13
Posty: 474
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Asieczka napisał:

Myszalinka widzisz najlepiej wytrawne lub półwytrawne myślę - ilość już tylko zależy od Ciebie (ideałem by była 1 lampka). Ale jeśli tego dnia co jest impreza znorbisz sobie jedzonko jak na 1 fazie a na tej imprezie wypijesz trochę wina i nawet zjesz coś niedozwolonego (choć nie namawiam lepiej unikać) to potem z 1 czy 2 dni po imprezie znowu zrobisz sobie 1fazę i powinno być dobrze. Grunt to nie przesadzić bo waga w najlepszym wypadku stanie a w najgorszym może skoczyć w górę.

Dziękuję za odpowiedź.
Wolałabym, żeby ten wieczór był za 3 tygodnie, ale cóż, za 3 tyg. to jest wesele smile Na takiej uroczystości SB oczywiście odpada... Najgorzej, że w okresie czerwiec-wrzesień mam aż 6 wesel, a wiadomo, że to oznacza dużo jedzonka, słodkości, tort, alkohol, soki, ale i też tańce, więc musi być ok wink


Było - 53 kg
Kolejne starcie SB od 18.07.09 - start 63,5 kg
http://straznik.dieta.pl/show.php/usmieszki.png_3lajon.png_63,5_58,7_56.png

Offline

 

#63 2008-07-15 22:35:08

Triss
Nowy uczestnik
Od: wwa
Zarejestrowany: 2008-06-08
Posty: 11
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Znalazlam niedawno w sklepie Zdrowy Blonnik firmy Granex (http://www.granex.pl/upload/imgMax/5989756674868c66840a31.jpg) - jest zgodny z SBD, nie zawiera dodatkowego cukru i ma oczywiscie mnostwo blonnika (15,5g / 100g). Stosuje to zamiast platkow do jogurtu 0%, ktory czasem jem na sniedanie. Polecam smile


http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w7X02rJ/weight.png

Offline

 

#64 2008-11-04 15:18:02

FionaPoZmroku
Nowy uczestnik
Od: Gdańsk
Zarejestrowany: 2008-10-20
Posty: 16
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

ja błonnikiem zagęszczam zupę zamiast smietany czy mąki smile
Od dziś druga faza:)


Take the lead.Never Follow!
http://novem.vitalia.pl/pw1_841153_6068578aead27cbbe42cd4caa5313db2.png
JESTEM W POŁOWIE smile OPTYMISTYCZNY PARADOKS,CIESZENIE SIĘ ŻE SZKLANKA DO POŁOWY PUSTA wink

Offline

 

#65 2008-11-04 18:04:39

Olelka
Plażowicz 3. poziomu
Od: Gdansk
Zarejestrowany: 2008-09-13
Posty: 134
Reputacja :   10 

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

fajny pomysl!


Dietę zaczęłam 13.09.2008
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=52404a899942e9051.png
Wzrost 180 cm.

Offline

 

#66 2009-09-16 12:45:51

Bellybelly
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-10-12
Posty: 72
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Powiedzcie, jakie ilości węglowodanów jecie na drugiej fazie już po etapie bardzo ostrożnego włączania ich do diety? Chodzi mi o konkretne produkty i ich ilość. Jutro przechodzę na II fazę i zastanawiam się ile będę mogła sobie ostatecznie dołożyć:) Na początku wiadomo, że malutko. Będę się obserwować, ale jestem też ciekawa jak jest u Was. Obawiam się przytycia, bo wcześniej węgle były podstawą mojej diety i w większości były to pełnoziarniste produkty. Pewnie znowu będzie mnie ciągnęło do chleba czy wafli ryżowych... Najgorsze jest to, że apetyt na słodycze może powrócić (a teraz w ogóle mnie do nich nie ciągnie).


Zrzucam centymetry w talii - waga się popsuła;)
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wh9HAbd/weight.png
Tajemnica sukcesu to wytrwałość w postanowieniach.

Offline

 

#67 2009-09-17 13:24:40

cytoplazma
Nowy uczestnik
Od: Kraków
Zarejestrowany: 2009-07-01
Posty: 9
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Ja na samym początku II fazy jadałam na śniadanie owsiankę ( pół szklanki płatków + szklanka mleka 0,5 %) oraz jeden spory owoc (najczęściej jabłko, lub inny o niskim indeksie glikemicznym). Dwa razy w tygodniu włączałam węglowodany również do obiadu tj. szklanka ugotowanego makaronu pełnoziarnistego, pół szklanki ugotowanego ryżu pełnoziarnistego lub kaszy gryczanej. Przy takiej diecie chudłam 0,75 - 1 kg tygodniowo smile


Moje gabaryty początkowe (20.01.09): 84 kg, 170 cm
Moje gabaryty obecne (17.09.09): 59 kg, 170 cm
Gabryty zamierzone : 58 kg, 180 wink

Offline

 

#68 2009-09-17 13:45:26

migdał
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 87087
Reputacja :   361 

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Cytoplazma, przepraszam, że trochę nie na temat smile Ty schudłaś na South Beach 25 kg w ciągu 8 miesięcy????

Przepraszam za pytanie, ale to osiągnięcie godne podziwu i sprawdzam, czy dobrze widzę wink


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=32314b90f8ec4567f.png   174 cm
I raz: - 23,4 kg 84,4 kg -> 61 kg (08.2009-03.2010)
II raz: - 25,5 kg 86,5 kg -> 61 kg ( 10.2011- 06.2012)
Impossible is nothing big_smile

Offline

 

#69 2009-09-17 14:10:56

cytoplazma
Nowy uczestnik
Od: Kraków
Zarejestrowany: 2009-07-01
Posty: 9
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Migdał, dobrze widzisz smile Udało mi się tyle schudnąć i zapewne każdy może tego dokonać, ale muszę przynać szczerze że w ciągu tego czasu pofolgowałam sobie może z 5 razy. Poza tymi kilkoma razami trzymałam się całkowicie zasad diety. W każdym razie pragnę powiedzieć że każda z nas może osiagnąć upragnioną wagę, szczególnie na tej diecie, jednak trzeba trzymać się zasad i nie pozwalać sobie na zbyt wiele smile Jedynymi minusami schudnięcia może być brak pasującyh ciuchów w szafie ( ja zeszłam z rozmiaru 48 na 38) i fakt że znajomi nie poznają człowieka na ulicy big_smile Trzymam kciuki za wszystkich i do boju!


Moje gabaryty początkowe (20.01.09): 84 kg, 170 cm
Moje gabaryty obecne (17.09.09): 59 kg, 170 cm
Gabryty zamierzone : 58 kg, 180 wink

Offline

 

#70 2009-09-17 15:15:28

Bellybelly
Plażowicz 2. poziomu
Zarejestrowany: 2008-10-12
Posty: 72
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Dzięki! Właśnie takich informacji potrzebowałam:) Dzisiaj na śniadanie była sałatka zgodna z I fazą plus brzoskwinia i świeża śliwka:) Płatki owsiane już kupiłam, ale wprowadzę dopiero w przyszłym tygodniu. Zobaczymy co to będzie. Cytoplazmo - gratuluję wspaniałego wyniku i niesamowitej wytrwałości. Będziesz moim wzorem:)


Zrzucam centymetry w talii - waga się popsuła;)
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wh9HAbd/weight.png
Tajemnica sukcesu to wytrwałość w postanowieniach.

Offline

 

#71 2009-09-17 17:49:11

daizee
Superekspert
Zarejestrowany: 2007-12-15
Posty: 2896
Reputacja :   83 

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

migdał, można, można. ja w 7 miesięcy schudłam 20 kilosów big_smile i w zasadzie prawie wcale nie ćwiczyłam, bo leń ze mnie straszny, jeśli chodzi o ćwiczenia.


01.12.2007-05.07.2008: -20kg (84kg->64kg)
staram się jeść mądrze
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=75834e185255a1664.png
wzrost 171cm

Offline

 

#72 2009-09-17 18:05:01

migdał
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 87087
Reputacja :   361 

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

No właśnie wiem, Daizee, że Ty taki miałaś rewelacyjny rezultat... ale przyznam się, że myślałam sobie, że owszem, może i możliwe, ale dodatkowo trzeba mieć bardzo dużo szczęścia smile A tu okazuje się, że kolejne tak spektakularne efekty jak Twoje... smile Więc i ja wierzę.. nie powiem, że w cuda, bo to nie cuda, tylko jednak dużo poświęceń, wyrzeczeń i ciężkiej pracy smile

Cytoplazma, a Tobie bardzo gratuluję smile

Bellybelly, tylko pamiętaj, że zawsze najważniejsze to obserwować swój organizm. Są osoby, które wprowadzają całkiem sporo węgli i nadal chudną, a są takie, które naprawdę odrobinę i waga staje smile Wszystko zależy tez od Twojego organizmu, tak jak pisała mi też Ruda Hania w sąsiednim wątku.


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=32314b90f8ec4567f.png   174 cm
I raz: - 23,4 kg 84,4 kg -> 61 kg (08.2009-03.2010)
II raz: - 25,5 kg 86,5 kg -> 61 kg ( 10.2011- 06.2012)
Impossible is nothing big_smile

Offline

 

#73 2011-04-01 18:33:00

ula
Nowy uczestnik
Zarejestrowany: 2011-04-01
Posty: 6
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Jestem na II fazie... ale boję się wprowadzać nowe produkty !!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=57844dadbf1cd1fed.png

Offline

 

#74 2011-04-03 01:15:06

Janka01
Plażowicz ekspert
Zarejestrowany: 2011-03-01
Posty: 384
Reputacja :   

Re: Co zmieniamy na drugiej fazie?

Ula, trzeba wprowadzać nowe rzeczy - jeśli chcesz utrzymać wagę, nie mieć jo-jo i sprawić, aby SB była sposobem na zdrowe odżywianie się, a nie tylko na schudnięcie!
Spróbuj stopniowo: np. przez kilka dni dorzuć sobie 1 owoc dziennie i kontroluj wagę; potem 2 i znowu sprawdź. A następnie chleb - 2 kromeczki dziennie, i dalej monitoruj. To dobry sposób, żeby wprowadzać nowe rzeczy bezpiecznie.
I te dodatkowe węgle na początku jedz tak do obiadu - wtedy na pewno je spalisz!!!! smile
Powodzenia na II fazie!!!


http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=75124d6d6e240d57c.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB 1.2.14
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

stat4u

 Reklama: Dieta24.org  Dieta kapuściana  Dieta grejpfrutowa  Psycholog rodzinny  Dieta 1000 kalorii